مجموعه بزرگ نلین کازمتیکس برای قدردانی از انتخاب و اعتماد شما عزیزان به این مجموعه، باشگاه مشتریان را راه اندازی کرده است. تمامی تلاش این مجموعه رضایت شما عزیزان است و پیوسته در حال تلاش است تا بهتریت خدمات را برای شما مشتریان عزیز فراهم کند. مشتریان فوق العاده نلین کازمتیکس می توانند با خرید از سایت به عضویت باشگاه مشتریان در آیند. هر مشتری می تواند با ثبت اولین خرید به ارزش 1 ملیون تومان یا بیشتر به عضویت باشگاه مشتریان نلین کازمتیکس درآید، و از خدمات عالی این مجموعه استفاده کند.

جمع مبلغ خرید برای عضویت در باشگاه باید بالای مبلغ یک ملیون تومان باشد. که می تواند این مبلغ مجموع خرید های شما از محصولات آرایشی ، مراقبت پوستی، عطر و ادکلن یا پوشاک و اکسسوری باشد.

مزایای عضویت در باشگاه مشتریان نلین کازمتیکس

با عضویت در باشگاه مشتریان نلین کازمتیکس بعد از آن هر خریدی که از سایت انجام دهید مبلغی از خرید شما در حساب شما ذخیره می شود و شما می توانید هر زمانی که تمایل داشتید از ذخیره مبلغ خود استفاده کنید. برای استفاده از این مبلغ می توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. مبلغ ذخیره شده در حساب شما به هیچ وجه از بین نمی رود و می توانید هر زمان از آن استفاده کنید.

درصد مبلغ ذخیره شده می تواند بر اساس مقدار خرید شما تغیر کند:

اشتراک برنز
اشتراک برنز سفورا ایرانیان

با اولین خرید بیشتر از 1 ملیون تومان اشتراک برنز دریافت خواهید کرد و 5 درصد از کل مبلغ خرید در حساب شما ذخیره می شود.

اشتراک نقره ای
اشتراک نقره ای سفورا

با رسیدن مجموع خرید شما به مبلغ 7 ملیون تومان اشتراک نقره ای دریافت خواهید کرد و در خرید های بعدی  7 درصد از کل مبلغ، در حساب شما ذخیره می شود.

اشتراک طلایی
اشتراک طلایی

با رسیدن مجموع خرید شما به مبلغ  10 ملیون تومان اشتراک طلایی دریافت خواهید کرد  و در خرید های بعدی 10 درصد از کل مبلغ، در حساب شما ذخیره می شود. 

می توانید از مبلغ ذخیره در حساب خود از سایت نلین کازمتیکس خرید کنید و یا به اندازه مقدار حساب باشگاه مشتریان شما از خرید تان کم شود.

از انتخاب و اعتماد شما به این مجموعه سپاس گذاریم. از پیشنهادات و نظرات شما برای بهبود خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز استقبال خواهیم کرد.