دسته‌بندی نشده

باردارید؟ آنچه که باید در مورد مصرف کلاژن ها بدانید.

مصرف کلاژن در بارداری

مصرف کلاژن در بارداری نکته مهمی هست که باید زنان باردار به آن توجه داشته باشند. بارداری و شیردهی به مواد مغذی زیادی احتیاج دارند – اگر ماده مغذی خاصی در بدن وجود نداشته باشد، حمایت از بدن مادر در این دوره به دلیل تغییرات اساسی بسیار مهم است.

خرید مکمل هیرتامین مخصوص زنان باردار و شیرده در سایت نلین کازمتیکس.

گذشته از تغییرات آشکار قریب الوقوع زندگی (عضو جدید خانواده!) ، تغییرات جسمی حاملگی می تواند به طور همزمان برای زنان زیبا و ناامید کننده باشد. یکی از بزرگترین نگرانی هایی که خانم ها دارند ، مربوط به پوست ، به ویژه در بدن است.

با پیشرفت بارداری ، پوست شکم ، باسن ، ران و پستان بسط پیدا می کند زیرا تمام این موارد بزرگ می شوند. بسیاری از خانم ها دچار علائم کشیدگی پوست می شوند ، این یک اتفاق بسیار طبیعی در دوران بارداری است. پس از بارداری ، شل شدن پوست شکم بسیار شایع است و ممکن است پوست هرگز به خاصیت ارتجاعی اولیه خود باز نگردد. با وجود باور عمومی ، کرم ها و لوسیون ها نمی توانند از بروز علائم کشیدگی و شل شدن پوست جلوگیری کرده و آن را درمان کنند.

بهترین راه حل برای کمک به خاصیت ارتجاعی پوست با رژیم غذایی سالم، سبک زندگی و مکمل های هدفمند (در صورت تمایل) است.

کلاژن نه تنها به پوست ساختار می دهد. این ماده در بافت همبند ، غضروف ، استخوان ، مفاصل ، رگهای خونی ، اندام ها ، مو و ناخن ها دیده می شود. بنابراین جای تعجب نیست که مکمل کلاژن در دوران بارداری می تواند برای حمایت از تغییرات در بدن مفید باشد.

تمام کلاژن پپتید (جدا از کلاژن دریایی) در دوران بارداری بی خطر است ، اما همیشه بهتر است قبل از شروع هرگونه مکمل یا دارویی با پزشک یا ماما مشورت کنید.

چرا مصرف کلاژن در بارداری و شیردهی مهم است؟

از اینجا می توانید مکمل کلاژن را در سایت نلین کازمتیکس خریداری کنید.

کمک به قابلیت خاصیت ارتجاعی پوست بدن: از قابلیت ارتجاعی پوست پشتیبانی می کند. پوست بدن، سالم ، مرطوب و الاستیک در کل دوران بارداری و بعد از بارداری خواهد بود. ما چندین مشتری داشته ایم که به ما گفته اند پس از زایمان بسیار سریع بهبود یافته اند (در مقایسه با زایمان های قبلی) و برخی گزارش کرده اند که علائم کشیدگی و کوچکترین شل شدن پوست بعد از بارداری نداشته اند. همه خانم ها متفاوت هستند ، اما با تقویت تولید کلاژن طبیعی و ذخیره کلاژن پپتید می توانید از شل شدن پوست جلوگیری کنید.

کمک به هضم غذا: فواید هضم دارد. کلاژن از اسیدهای آمینه تشکیل شده است (دقیقاً مانند آنهایی که در آبگوشت استخوان یافت می شوند) ، برخی از آنها می توانند پوشش روده را بهبود دهند.

تقویت مفاصل: کلاژن مفاصل و رباط ها را تقویت می کند تا به بدن شما در حمل بار فیزیکی کمک کند. به محض تولد کودک ، مفاصل سالم به شما کمک می کنند تا کودک خود را – و کیف کودک را – به طور مداوم حمل کنید. مراقبت از کودک کار جسمی است و مادران زیادی گردن ، کمر و بازو درد دارند. کلاژن می تواند به درد عضلات و آسیب دیدگی کمک کند.

پوست صورت جوان: کلاژن پپتید برای پوست یک رویا است. پوست صورت نیز می تواند تغییرات قابل توجهی در دوران بارداری داشته باشد – تغیر رنگ پوست، خطوط ریز چین و چروک از علائم تغیرات پوست صورت در دوران بارداری می باشد. بسیاری از درمان ها و محصولات صورت در دوران بارداری پرخطر هستند مثل ( بوتاکس ، استفاده از رتینول و غیره) ، بنابراین برای کسانی که می خواهند با خیال راحت از پوست خود مراقبت کنند ، کلاژن یک گزینه عالی است.

تقویت ریشه موها : در حالی که بارداری می تواند موهای پرپشتی را برای بسیاری از خانم ها ایجاد کند (به دلیل کندتر شدن ریزش مو) ، ریزش مو پس از زایمان می تواند یک شوک برای مادران باشد و ماه ها پس از تولد کودک ادامه داشته باشد.  مصرف کلاژن می تواند رشد موهای جدید و موهای سالم و قوی را تشویق کند.

منبع استفاده شده برای مقاله

PREGNANT? HERE’S WHAT YOU NEED TO KNOW ABOUT COLLAGEN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *