دسته‌بندی نشده

بهترین ضد لک صورت و آکنه در سال 2021

بهترین ضد لک صورت و نقاط تیره در بازار که واقعاً کار می کنند

این محصولات به خوبی لکه های پیری و لکه های ناشی از آفتاب را از روی صورت شما از بین می برند.

Howard Murad ، MD ، متخصص پوست و بنیانگذار مراقبت از پوست مورد می گوید: اگر بعد از یک روز در ساحل یا تعطیلات یک هفته ای، متوجه لکه های کک و مک شده اید ، این لکه های خورشیدی یا علائم پس از آکنه در اثر قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش تیره شده است. اما آنها همچنین می توانند لکه های سنی یا ملاسما باشند ، که اغلب در دوران بارداری رخ می دهد. به جای پوشاندن آنها با کانسیلر ، از اصلاح کننده های لکه های تیره استفاده کنید که می تواند به خوبی رنگدانه ها را محو کند.

بررسی شده توسط دانشمندان در آزمایشگاه

دانشمندان آزمایشگاه زیبایی Beauty House Institute هر ساله صدها محصول مراقبت از پوست را بررسی می کنند ، از جمله محصولاتی که ادعا می کنند لکه های تیره را اصلاح می کنند ، از کرم های شب گرفته تا کرم های لایه بردار. دانشمندان آزمایشگاه زیبایی GH آزمایشات بالینی دقیقی را انجام می دهند و زنان را در هر سنی و هر نوع پوستی برای ارزیابی نتایج محصولات پس از استفاده در خانه به کار می گیرند. در آزمایشگاه ، پوست آنها با دستگاه Visia Complexion Analyzer اسکن می شود تا تغییرات اندازه و تعداد نقاط تیره ، به علاوه منافذ ، بافت پوست و خطوط و چین و چروک قبل و بعد از هفته ها مشاهده شود.

بهترین کرم های ضدلک صورت

هنگام خرید کرم ضد به دنبال کدام کرم ها باشید؟

هنگام خرید کرم های درمان کننده لکه های تیره ، کارشناسان ما پیشنهاد می کنند اصطلاحاتی مانند “روشن کننده” و “رنگ پوست-عصر” را روی بسته بندی جستجو کنید. همچنین باید به دنبال محصولاتی با ترکیباتی مانند ویتامین C ،  آنتی اکسیدانی که پوست را روشن می کند) ، نیاسینامید ( ویتامین B3 ، که تولید رنگدانه را کند می کند) یا هیدروکینون (که آنزیم تولید کننده ملانین را مهار می کند) باشید.

در اینجا ، بهترین ضد لک صورت که در بازار واقعاً برای محو شدن و از بین بردن لکه های تیره روی صورت کار می کنند آورده شده است.

بهترین ضد لک صورت 

لوسیون از بین برنده لکه های تیره ماریو بادسکو

این باستر مورد علاقه ، یکی از راه های عالی برای خلاص شدن از شر همه لکه های تیره است. ، متخصص زیبایی, Candace Marino ، به این لوسیون خشک کننده که با اسید سالیسیلیک ، کالامین و گوگرد فرموله شده است، قسم می خورد .

وی خاطرنشان کرد: لوسیون کالامین به آرامش و خنک شدن پوست کمک می کند. گوگرد به پاکسازی منافذ و سالیسیلیک  اسید به لایه برداری منافذ کمک می کند و تجمع چربی را کاهش می دهد.

در حالی که ممکن است وسوسه کننده باشد ، مارینو می گوید قبل از استفاده نباید این محصول را تکان دهید. او توضیح داد: “در بالا روشن است و در پایین صورتی است. بنابراین کاری که می خواهید انجام دهید این است که یک Q-tip بگیرید ، آن را تا انتها فرو برده و بدون هم زدن آن را بردارید.” “سپس آن را مالیده و سپس یک شب با آن بخوابید.”

درمان نقاط سریع آکنه دکتر مورد

اسپرلینگ می گوید که این کرم با سالیسیلیک اسید ساخته شده است-یک ماده قوی ضد آکنه که لایه برداری و منافذ پوست را باز می کند- این درمان موضعی همچنین اندازه لکه را در عرض چند ساعت کاهش می دهد.

او همچنین اشاره کرد که بسیاری از کاربران ادعا می کنند نتایج سریع با این جنگنده لکه را مشاهده کرده اند. بر اساس مطالعه ای که توسط این برند انجام شده است ، 97 درصد از کاربران موافقت کردند که ظاهر لکه آنها تنها پس از یک روز بهبود یافته است.

یکی از منتقدین Sephora نوشته است:

“این کرم معجزه می کند. من مدت کوتاهی پس از استفاده از آن روی جوش هایم متوجه تفاوت بزرگی شدم. من پوست بسیار خوبی دارم ، هر چند وقت یکبار جوش می زنم ، اما این ترفند را انجام می دهم!”

درمان فوری لک صورت

درمان آکنه لاروش پوزای

در حالی که این درمان آکنه لاروش پوزای ، قطعاً گران است ، Sperling معتقد است که ارزش پول اضافی را دارد. مانند بسیاری از گزینه های دیگر در این لیست ، عنصر قهرمان این محصول بنزوئیل پراکسید است. همچنین از یک لیپو هیدروکسی اسید منحصر به فرد ساخته شده است.

اسپرلینگ گفت: “این کار لایه برداری از پوست را برای حذف سلول های مرده پوست و چربی اضافی انجام می دهد.” “این (محصول) برای افرادی که دارای آکنه خفیف تا متوسط هستند بهترین است. می توان آن را در یک تا سه لایه نازک در روز به مناطق آسیب دیده اعمال کرد. شما می توانید تفاوت را در پوست خود در عرض یک هفته یا بیشتر مشاهده کنید.”

سرم روشن کننده کلینیک

این سرم روشن کننده کلینیک که برنده آزمایش سرم ضد پیری GH Beauty Lab شده است ، در کاهش لکه های قهوه ای و کوچک شدن منافذ در ارزیابی آزمایشگاه بهترین بود. مصرف کنندگان همچنین آن را برای داشتن بافت زیبا (نه خیلی ضخیم یا چرب) ، جذب سریع ، و روشن کننده و باز کردن رنگ پوست در سطح بالا ارزیابی کردند. بر اساس محاسبات انجام شده توسط Visia Complex Analyzer ، فرمول حاوی ویتامین C و سویا ، لکه های تیره را در چهار هفته، 7 درصد کاهش داد. یکی از آزمایشکنندگان گزارش داد: “این سرم پوست من را بسیار کمتر قرمز کرده و به کم رنگ شدن رنگ لکه ها کمک کرده است.”

لایه بردار پائولاچویس

دلیلی وجود دارد که ویراستاران زیبایی در همه جا از بیان درباره این لایه بردار پائولاچویس دست بر نمی دارند. برخلاف لایه بردارهای زمان گذشته ، این محصولی است که بعد از تمیز کردن پوست خود از آن استفاده می کنید. این ماده حاوی مواد ضد لک مانند سالیسیلیک اسید است ، اما این ترکیب را با خواص آرامش بخش ترکیب می کند ، بنابراین باعث تحریک بیشتر نمی شود و همچنین ظاهر خطوط ریز را نیز هدف قرار می دهد. این محصول چند منظوره دارای بافت سبک و بدون چربی است و در صورت استفاده در طول روز باید حداقل SPF 30 از آن استفاده شود. فقط در عرض چند هفته متوجه خواهید شد که لکه ها شفاف تر شده و منافذ به حداقل می رسند.

نوع لکه آزمایش شده: جوش های سرسیاه ، آکنه هورمونی و تحریکات

نتایج: شفافیت پوست و یک اقدام پیشگیرانه

درمان آکنه کیت سامورائل

کیت سامورائل وقتی به انگلستان رسید ، سر و صدای زیادی به پا کرد ، مخصوصاً برای مبتلایان به آکنه در همه جا. EradiKate حاوی 10 درصد گوگرد (بالاترین میزان مجاز در مراقبت از پوست) برای مبارزه با لکه ها است. این محلول که با اکسید روی ترکیب شده است، سبوم اضافی را جذب می کند و از ظاهر شدن لکه های بیشتر جلوگیری می کند. این درمان به ویژه برای آن لکه های زیر پوستی ، موثر است.

نتایج: لکه ها را خشک می کند که یک شبه کاهش می یابد.

سرم ضد لک اینکی لیست

گاهی اوقات نه با یک محصول ، بلکه با استفاده از چند محصول با شکست روبه رو می شوید. در این مورد ، شما نیاز به یک درمان هدفمند دارید که بتوانید آن را در تمام صورت خود استفاده کنید.

The INKEY List C-50 Blemish Treatment Night

این سرم اینکی لیست را می توانید بر روی تمام صورت خود استفاده کنید. برای ایجاد تعادل در تولید بیش از حد سبوم ، در برنامه شبانه خود گنجانید. این سرم آرامش بخش است همچنین دارای خواص ضد التهابی است که باعث آرامش پوست و کاهش قرمزی می شود.

منابع استفاده شده برای نوشتن این مقاله

8 best acne spot treatments of 2021

best spot treatment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *