دسته‌بندی نشده

10 تا از بهترین شوینده های صورت مخصوص پوست خشک

بهترین شوینده های پوست خشک

بهترین شوینده های صورت برای پوست خشک

  • بهترین شوینده وگان برای پوست خشک: برند  First Aid Beauty 
  • بهترین فوم شستشوی صورت برای پوست های خشک: برند کیلز Kiehl’s  
  • بهترین شوینده صورت برای پوست های خشک و مستعد آکنه: برند Mario Badescu 
  • بهترین شستشوی صورت بدون روغن برای پوست خشک: پاک کننده ملایم و مرطوب کننده La Roche-Posay Toleriane
  • بهترین شستشوی صورت برای پوست های خشک و حساس: صابون مایع صورت Clinique
  • بهترین شستشوی صورت بدون الکل برای پوست خشک: پاک کننده آبرسان و آرام Hada Labo Tokyo
  • بهترین شستشوی صورت برای خشکی پوست و اگزما: پاک کننده تغذیه کننده Aveeno Absolutely Ageless
  • بهترین مرطوب کننده شستشوی صورت برای پوست خشک: شوینده مرطوب کننده CeraVe
  • بهترین شستشوی ملایم صورت برای خشکی پوست: پاک کننده صورت روزانه Neutrogena Ultra Gentle Hydrating


وقتی پوست شما خشک باشد ، ممکن است مرطوب کننده محصولی باشد که بیشتر از همه به آن علاقه دارید. اما شستشوی صورت می تواند به همان اندازه در روتین مراقبت از پوست شما مهم باشد که پوست شما را تمیز کند و بهترین حالت را داشته باشد.

از این قسمت شوینده های پوست صورت سایت نلین کازمتیکس را ببینید.

در حقیقت، ممکن است انتخاب پاک کننده مناسب برای نوع پوست برای دستیابی به صورت شاداب ضروری باشد. یک بررسی بالینی در سال 2011 ، بر اساس منبع معتبر در مورد اهمیت پاک کردن، روغن ها ، آلودگی ها و سموم موجود در محیط زیست از روی پوست انجام شد. در این تحقیق بیان شد که این آلودگی ها تنها با آب حل نمی شوند. به همین دلیل همه باید در پایان هر روز صورت خود را با شوینده بشویند.

با پاکسازی صورت ، آلودگی ها و سلولهای مرده از سطح پوست خارج می شوند که می تواند از شیوع آکنه ، التهاب و سایر بیماری های پوستی جلوگیری کند.

چگونه شوینده مناسب پوست خشک مان را انتخاب کنیم؟

هنگامی که پوست خشک دارید ، باید پاک کننده ملایمی را انتخاب کنید که منافذ پوستی را مسدود نکند. مسدود نشدن منافظ باعث می شود رطوبت پوست شما حفظ شود. ما 10 مورد از بهترین شوینده های صورت را برای پوست خشک جمع کردیم.

محصولات ذکر شده در زیر همه حاوی موادی هستند که متخصصان پوست برای شرایط خاص توصیه می کنند.

ما برای هر محصول امتیاز قیمت در نظر گرفتیم و همچنین بررسی های منفی محصول و هرگونه ماده خطرناک احتمالی را در نظر گرفتیم تا دید کاملی از آنچه که هر پاک کننده برای پوست شما دارد ارائه دهد.

گزینه های سفورا ایرانیان برای بهترین شوینده صورت برای پوست خشک


1. بهترین شستشوی صورت وگان برای پوست خشک First Aid Beauty

این شستشوی صورت هنگام مخلوط شدن با آب ولرم دارای قوام مرطوب کننده و خامه ای است. در حالی که بافت تمیز باعث پاک شدن رطوبت صورت می شود.

همانطور که آكادمی متخصصان پوست آمریكا (AAD) پیشنهاد می كند محصولات فاقد الكل باشند ، این شوینده بدون الكل است. همچنین وگان ، فاقد فتالات ، پارابن و اکسی بنزون است.

نظرات: برخی از افراد پس از استفاده از این محصول ، قرمزی صورت را گزارش کرده اند.

2. بهترین فوم شستشوی صورت برای پوست های خشک: برند کیلز Kiehl’s  

این شستشوی صورت بدون بو است و هنگام استفاده از آن کف می کند. همچنین با مواد نرم کننده ، از جمله حاوی روغن هسته زردآلو و اسکوالان می باشد. این پاک کننده حاوی ویتامین E است که فواید زیادی برای سلامت پوست دارد.

نظرات: به خاطر داشته باشید که شوینده صورت فوق العاده Kiehl’s  “برای انواع پوست” تبلیغ می شود ، بنابراین به طور خاص برای  پوست خشک ساخته نشده است. همچنین حاوی الکل است که ممکن است پوست شما را تحریک کند.

3. بهترین شوینده صورت برای پوست های خشک و مستعد آکنه: برند Mario Badescu 

شوینده از برند ماریو بادسکو حاوی عصاره های آویشن ، آلوئه و بابونه است. تا پوست تحریک شده را تسکین دهد. همچنین حاوی سالیسیلیک اسید می باشد ، ماده ای که به عنوان تمیز کننده عمیق شناخته می شود و به جلوگیری از آکنه کمک می کند.

نظرات: این پاک کننده حاوی الکل است که AAD آن را توصیه می کند. همچنین دارای برخی از مواد پارابن است و این شوینده عطری می باشد.

این برای بسیاری از مشتریان خوب عمل می کند ، اما برای برخی ممکن است پوست را تحریک کند.

4. پاک کننده عمیق روزانه Differin

ماده فعال موجود در این شوینده، بنزوئیل پراکسید است که یک ماده ضد آکنه قدرتمند است. بسیاری از اشکال بنزوئیل پراکسید فقط با نسخه پزشک در دسترس است ، اما این پاک کننده بدون نسخه (OTC) فقط به اندازه کافی (5 درصد) برای کار با آکنه کار می کند.

نظرات: برخی از افراد مبتلا به آکنه به این پاک کننده قسم می خورند زیرا پوست از شر باکتری های آکنه خلاص می شود و منافذ پوست را پاک می کند. اما برخی از کاربران پس از استفاده قرمزی و خشکی با استفاده از آن گزارش کرده اند.

اگر پوستی خشک و مستعد آکنه دارید ، با احتیاط از این پاک کننده استفاده کنید. ابتدا با پاک کردن صورت با آن یک بار در روز قبل از خواب شروع کنید و اگر پوست از پس آن برمی آید ، دو بار در روز استفاده کنید.

5. بهترین شستشوی صورت بدون روغن برای پوست خشک: پاک کننده ملایم و مرطوب کننده La Roche-Posay Toleriane

این فرمول فاقد چربی و پارابن به طور خاص روی پوست حساس آزمایش شده است. با این شوینده آرایش به سرعت حل می شود و شستشوی صورت آسان است. همچنین توکوفرول در آن وجود دارد ، نوعی ویتامین E که به بهبود پوست تحریک شده کمک می کند.

نظرات: این محصول هنگام استفاده کف نمی کند، تغییر حالت نمی دهد ، ممکن است برخی از کاربران آن را دوست نداشته باشد. همچنین دارای کلرید سدیم است ، ماده ای که رطوبت را از بین می برد و باعث قرمزی برخی از انواع پوست می شود.

6. بهترین شستشوی صورت برای پوست های خشک و حساس: صابون مایع صورت Clinique

فرمول صابون مایع کلینیک برای پوست حساس ساده است. روغن زیتون آبرسانی می کند، خیار تسکین دهنده  است و آفتابگردان باعث شادابی و درخشانی پوست می شود ، در حالی که کافئین و ویتامین E پوست را سرحال و باطراوت می کند همچنین فاقد پارابن است.

نظرات: صابون مایع صورت Clinique بوی مجزا و کمی پزشکی می دهد. اگر به دنبال پاک کننده ای هستید که کف کند، ممکن است از این فرمول ناامید شوید.

بهترین شوینده پوست خشک

7. بهترین شستشوی صورت بدون الکل برای پوست خشک: پاک کننده آبرسان و آرام Hada Labo Tokyo

این خط تولید در ژاپن بسیار محبوب است و دلیل خوبی هم دارد. پاک کننده آبرسان و آرام Hada Labo Tokyo فاقد الکل و بدون پارابن است ، بنابراین استفاده از آن بی خطر است.

همچنین دارای هیالورونیک اسید است که رطوبت را به پوست شما هدیه می دهد، و از مشتقات روغن نارگیل برای رطوبت و مرطوب کنندگی بیشتر استفاده شده است.

نظرات: کاربران دوست دارند که یک شوینده مدت زیادی دوام بیاورد ، این شوینده برای مدت زیادی می ماند زیرا شما فقط یک مقدار نخود برای تمیز کردن دارید.

همچنین ، در برخی از افراد روغن نارگیل بر روی پوست تاثیری ندارد، اما بعضی دیگر متوجه می شوند که منافذ پوست آنها مسدود می شود. اگر در گذشته متوجه شده اید که روغن نارگیل منافذ پوست شما را مسدود می کند ، ممکن است این محصول را دوست نداشته باشید.

8. بهترین شستشوی صورت برای خشکی پوست و اگزما: پاک کننده تغذیه کننده Aveeno Absolutely Ageless

این یک انتخاب بسیار ارزان قیمت همراه با ویتامین E و عصاره شاه توت است که پوست شما را تمیز می کند. این مواد ممکن است التهابی را که باعث تشدید علائم اگزما می شود ، تسکین دهند. همچنین حاوی ویتامین C به شکل اسید اسکوربیک است که ممکن است التهاب مزمن را بهبود بخشد.

نظرات: برخی از افراد پس از استفاده از این محصول ، بوی قوی عطر و سوزش پوست را گزارش می دهند.

9. بهترین مرطوب کننده شستشوی صورت برای پوست خشک: شوینده مرطوب کننده CeraVe

CeraVe اغلب می بالد که فرمول های آنها با کمک متخصصین پوست تهیه می شود و محصولات آنها را فوق العاده ملایم می کند.

این پاک کننده همچنین با هیالورونیک اسید همراه است تا رطوبت پوست شما از بین نرود. فاقد بو است ، بنابراین منافذ پوستی را مسدود نمی کند.

نظرات: این فرمول حاوی الکل و پارابن است. برخی، CeraVe را بیش از حد خامه ای می دانند ، حتی پس از شستشو پوست آنها احساس چربی می کند.

شوینده سراوی مورد علاقه داروخانه ها تیک سبز را از انجمن ملی اگزما به دلیل فوق العاده لطیف بودن روی پوست دریافت کرده است. این پاک کننده به سادگی آلودگی ها را از روی پوست برمی دارد: به آرامی و بدون خشک شدن پوست ، پوست را تمیز می کند.

هیچ روغن در آن ندارد که بتواند باعث تحریک برخی از انواع پوست شود.

نظرات: این محصول کاملا بدون حاشیه است. بدون بو و کف می باشد.

مقاله اصلی را از این قسمت می توایند مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *