دسته‌بندی نشده

بهترین کرم ضد چروک خارجی : بهترین کرم های ضد پیری پوست در سال 2021

بهترین کرم ضد چروک خارجی از نظر متخصصان پوست و صورت

در حالی که برنامه مراقبت از پوست شما ممکن است در حال حاضر برای درمان آکنه یا درخشندگی مطلوب باشد ، استفاده از محصولاتی که از علائم پیری جلوگیری کرده و آنها را درمان می کند هرگز ایده بدی نیست.

“با افزایش سن ، پوست ما نازک تر می شود و کلاژن و الاستین کمتری تولید می کند – این بدان معناست که خود را به خوبی ترمیم نمی کند.”

نظر متخصص نیلانی در مورد استفاده از کرم ضد چروک

 Noelani Gonzalez ، متخصص پوست ، متخصص سیستم سلامت Mount Sinai توضیح می دهد :

کرم های چین و چروک می توانند یک راه حل عالی و فراگیر برای روند طبیعی پیری پوست باشند زیرا بهترین آنها “از پیری پوست حمایت می کنند و موادی را به پوست می رسانند که به ترمیم و تجدید بهتر پوست کمک می کند.”

رتینوئیدها (مشتقات ویتامین A) گردش سلول ها را تحریک و تولید کلاژن را تحریک می کنند و به یکنواخت شدن رنگ پوست کمک می کنند.

پپتیدها یکی دیگر از اجزای مهم ضد پیری هستند که به ترمیم آسیب های پوستی کمک می کند.

آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C و E در مبارزه با رادیکال های آزاد (مولکول های ناپایدار که می توانند به سلول های شما آسیب جدی وارد کنند) کمک می کند.

هیالورونیک اسید ها، سرامیدها ، روغن شیا و سایر آبرسان ها می توانند رطوبت را افزایش داده و قفل کنند ، که به کاهش اثرات تحریک کننده مواد ضد پیری کمک می کند.

قوی ترین ماده ضد چروک و ضد پیری پوست از نظر متخصصان مختلف پوست

هر متخصص پوست که با آن صحبت کردیم موافق بود که رتینول مشتق از ویتامین A ، قوی ترین ماده ای است که در از بین بردن چین و چروک ها مطرح می شود (سایر مواد مهم که باید به دنبال آنها باشید SPF ، آنتی اکسیدان ها ، اسیدها و پپتیدها) هستند.

متخصص پوست مورگان راباچ

Morgan Rabach ، متخصص پوست در LM Medical NYC می گوید: “وقتی به بهترین کرم های ضد چین و چروک فکر می کنم ، بلافاصله به این فکر می کنم که کدام کرم ها حاوی رتینول هستند- که به نظر من در جستجوی کرم ضد پیری مهمترین ماده هستند.”.

متخصص پوست ، مارنی نوسباوم

متخصص پوست ، مارنی نوسباوم ، معتقد است که رتینول ها “استاندارد طلا” و “یکی از قوی ترین محصولات – برای درمان پیری پوست هستند. به گفته نوسباوم ، رتینول ها می توانند به افزایش گردش سلول ها و تشویق تشکیل پوست جدید و همچنین تولید کلاژن و الاستین کمک کنند ، که همه آنها به کاهش خطوط و چین و چروک کمک می کند. آنها همچنین به محو شدن رنگ ، بهبود ظاهر منافذ و ترمیم آسیب UV کمک می کنند.

متخصص پوست کارلوس چارلز

متخصص پوست کارلوس چارلز ، بنیانگذار درما دی کلور واقع در شهر نیویورک ، گفته است که معمولاً به بیماران پیشنهاد می کند از پسر عموی رتینول ها ، رتینوئیدها ، برای درمان چین و چروک استفاده کنند.

نوع پوست خود را برای استفاده کرم ضد چروک بشناسید

“برای کسانی که پوست چرب دارند یا در آب و هوای مرطوب زندگی می کنند ، کرم سبک با خواص مات کننده از درخشندگی پوست جلوگیری می کند.” از سوی دیگر ، اگر فردی دچار کم آبی پوست شده یا در مناطق خشک و سرد زندگی می کند ، کرم غنی مناسب اوست. “

هنگام خرید بهترین کرم ضد چروک خارجی به این نکته توجه کنید

اگر پوست شما به راحتی تحریک می شود ، به دنبال کرم های ضد پیری باشید که به جای رتینول حاوی باکوچیول هستند. دکتر ایلیاس می گوید: “در واقع همان اثر رتینول موضعی را دارد ، اما کمتر تحریک کننده است زیرا یک عامل ضد التهابی نیز است.” عطرها ، رنگهای مصنوعی و حتی روغن نارگیل یا کره کاکائو که می تواند منافذ را مسدود کرده و باعث ایجاد جوش شود ، از دیگر محرکهای احتمالی است که باید از آنها اجتناب کرد.

هنگام خرید بهترین کرم ضد چروک خارجی به دنبال بسته بندی درست باشید:

لانکرانی می گوید: ترکیباتی مانند ویتامین C ، رتینول و پپتیدها در معرض هوا یا نور می توانند ناپایدار شده و تجزیه شوند ، بنابراین هرگونه محصول حاوی آنها باید در بسته بندی مات و تاریک ، ترجیحاً با پمپ بسته بندی شوند.

برای یافتن بهترین کرم ضد چروک خارجی برای پیشگیری و درمان خطوط ریز ، با گونزالس و شش متخصص پوست دیگر صحبت کردیم. گزینه های پیشنهادی آنها را که شامل کرم های چین و چروک است ، بخوانید.

بهترین کرم های ضد پیری خارجی

1. بهترین کرم ضد چروک خارجی از برند راک RoC Retinol Correxion

 کرم ضد چروک خارجی قوی

کرم شب چروک عمیق RoC Retinol Correxion را می توان برای کسانی که ترجیح می دهند فرمول ملایم تری از رتینول داشته باشند ، استفاده شود. ” رابباچ موافقت می کند و می افزاید که ضد چروک راک، به اندازه کافی ملایم است که روی پوست های حساس و چروکیده اطراف چشم نیز استفاده شود.

 هنگام استفاده از رتینول ، استفاده صحیح از تحریک پوست (که ممکن است در صورت شروع کار هنوز اتفاق بیفتد) مهم است. به گفته گونزالس ، آهسته شروع کنید و به اندازه نخود و فقط دو تا سه بار در هفته استفاده کنید.

نوسباوم می افزاید که بهتر است فقط از این کرم (یا هر کرم ضد پیری با رتینول) در شب استفاده کنید ، زیرا پوست شما در هنگام خواب شانس بیشتری برای ترمیم خود دارد-و چون رتینول باعث حساسیت بیشتر پوست به خورشید می شود (بنابراین او همچنین توصیه می کند اگر روزانه از کرم های رتینول استفاده می کنید ، یک کرم ضد آفتاب با طیف وسیع استفاده کنید).

2. کرم ضد چروک خارجی از برند اولی Olay Regenerist

بهترین کرم ضد چروک خارجی

به گفته راباچ ، که به دلیل بافت ضخیم ترش Olay Regenerist را پیشنهاد می کند ، ” به نظر او برای پوست های چروکیده و همچنین بسیار خشک بسیار مفید است. این کرم با هیالورونیک اسید ، پپتیدها و نیاسینامید ساخته می شود ، که همه آنها با هم کار می کنند و خطوط ریز را نرم و صاف می کنند. اگر چین و چروک ها واقعاً شما را اذیت می کند ، راباچ می افزاید که برخی تغییرات کوچک در شیوه زندگی می تواند تغییرات بزرگی ایجاد کند. “موارد ساده مانند کاهش سیگار کشیدن ، آبرسانی به هنگام مصرف مشروب ، استفاده از مرطوب کننده هر روز با کرم ضد آفتاب و کمتر آرایش کردن، به مرور زمان به کاهش چین و چروک کمک می کند.”

3. بهترین کرم ضد چروک و مرطوب کننده  پیتر توماس

کرم های ضد چروک خارجی

آدری کانین ، متخصص پوست ، که این کرم چین و چروک از برند پیتر توماس را توصیه می کند ، می گوید: “پپتیدها به کلاژن پوستی سیگنال می دهند و از آن حمایت می کنند ، که به حفظ خاصیت ارتجاعی پوست و کاهش خطوط و چین و چروک های قابل مشاهده کمک می کند.” فرموله شده با 21 پپتید و نوروپپتید و پروتئین ، باعث کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک در عین آبرسانی به پوست می شود.

4. کرم فشرده رتینول اون Avène Eau Thermale RetrinAL

بهترین کرم ضد پیری خارجی

تان این را “کرم ضد پیری عالی برای بیماران با پوست حساس” می نامد. این محصول با رتینالدهید فرموله شده است ، که اگرچه ملایم تر از رتینول سنتی است ، اما هنوز یک ماده فعال موثر است. او می افزاید که این ماده حاوی آنتی اکسیدان نیز است تا از پوست حساس در برابر آسیب رادیکال های آزاد محافظت کند.

5. کرم رتینول اوله هنریکسن OLEHENRIKSEN Good Night Glow Retin-ALT Sleeping Cream

بهترین کرم ضد چروک قوی

با توجه به اینکه رتینول قدرتمند است ، برخی از افراد ، نمی توانند آن را تحمل کنند. اما در حال حاضر ، جایگزین های رتینول وجود دارد ، مانند باکوچیول ، که از گیاه بابچی آیورودا گرفته شده است ، که شدت آن در پوست کمی کمتر است – مخصوصاً برای افرادی که تازه می خواهند استفاده از رتینول را شروع کنند. همانطور که رتینول می تواند به افزایش گردش سلول های پوستی کمک کند ، نشان داده شده است که باکوچیول لایه سطحی پوست مرده را به آرامی از بین می برد و سلول های درخشان جدید پوستی را که در زیر تیرگی دفن شده نشان می دهد.

به طور کلی ، این کرم ممکن است علائم پیری ، مانند خطوط و چین و چروک ها را به حداقل برساند ، در حالی که پوست را تغذیه می کند تا هیچ عارضه جانبی منفی ناشی از استفاده از رتینول نداشته باشید. از همه بهتر ، استفاده از آن به اندازه کافی ملایم است.

همراه با لایه برداری سلول های مرده پوست

دکتر ایلیاس می گوید این کرم با باکوچیول ، جایگزین رتینول گیاهی فرموله شده است که مزایای مشابهی دارد اما بر روی پوست لطیف تر است. همچنین همراه با لایه برداری با استفاده از اسیدهای آلفا هیدروکسی (AHAs )  و سلول های بنیادی edelweiss ساخته شده است و در نهایت به پوست شما در مبارزه با خطوط ظریف ، چین و چروک ها و نقاط تیره کمک می کند و در عین حال خاصیت ارتجاعی را نیز بهبود می بخشد.

برنده جایزه زیبایی

این کرم ضد پیری برنده جایزه در حال حاضر در نسخه SPF 30 موجود است. این فرمول سبک، هنگام استفاده بسیار خنک به نظر می رسد و باعث می شود پوست هنگام استفاده فوراً قوی تر و محکم تر شود. جلبک های دریایی و گیاهان، مملو از ویتامین ها ، مواد معدنی و اسیدهای آمینه ، هیدراتاسیون قوی را به ارمغان می آورند و خاصیت ارتجاعی را افزایش می دهند. ما واقعاً شاهد بهبود فوری خطوط ظریف روی پوست خود بودیم.

6. کرم ضد چوک لورال L’Oreal Revitalift Cicacream

بهترین کرم ضد پیری خارجی

جاشوا زایچنر ، MD تحقیقات زیبایی و بالینی در زمینه پوست در مرکز پزشکی Mount Sinai در شهر نیویورک می گوید: اگر پوست شما حساس است (و شما چیزی مقرون به صرفه می خواهید) ، این کرم لورال  همراه با رتینول پرو برای تقویت لایه های عمیق پوست  به آرامش و ترمیم سد پوستی کمک می کند.

7. سرم اصلاح کننده مورد

سرم ضد چروک مورد

مقابله با اسکار آکنه یا لکه های آفتابی؟ دکتر امانوئل لوکاس ، متخصص پوست و مو می گوید: این سرم به رنگ پوست شما کمک می کند زیرا از ترکیب ویتامین A غنی از آنتی اکسیدان و هیدروکینون روشن کننده پوست استفاده می کند.

8. کرم شب سراوی CeraVe بازسازی پوست

ضد پیری قوی صورت

دکتر جلیمان می گوید: “مواد تشکیل دهنده این مرطوب کننده می تواند به نتایج برخی از محصولات بسیار گران قیمت برسد.” حاوی سرامیدها و هیالورونیک اسید است و آن را به یک آبرسان عالی تبدیل می کند که به کاهش ظاهر چروک پوست کمک می کند ، در حالی که نیاسینامید به یکنواخت شدن رنگ پوست کمک می کند. این یک فرمول سبک است که منافذ را نمی بندد.

9. بهترین کرم ضد چروک خارجی و احیا کننده از برند استی لادر

بهترین کرم ضد پیری خارجی

صاف ، غیر چسبنده و آسان برای استفاده ، متوجه شدیم که این کرم غنی به سرعت جذب پوست می شود و باعث تغذیه پوست می شود. حتی چند ساعت پس از استفاده ، پوست ما هنوز نرم احساس می شد. این فرمول از عصاره گیاه مورینگا حاوی کلسیم ، پتاسیم ، ویتامین C ، اسیدهای آمینه و امگا 3 است و توسط Estée Lauder به عنوان “یکی از قوی ترین مواد ضد پیری که تا به حال کشف کرده ایم” توصیف شده است.

منابع استفاده شده برای این مقاله:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *