دسته‌بندی نشده

نحوه پاکسازی صورت در خانه در 6 مرحله

پاکسازی صورت در خانه

نحوه پاکسازی صورت در خانه

6 مورد که باید رعایت کنید تا به سادگی و کاملا راحت در خانه پاکسازی پوست را انجام دهید.

نحوه پاکسازی صورت در خانه برای داشتن پوستی بی عیب و نقص و درخشان ، عاری از سلول های مرده و کثیف را به صورت مرحله به مرحله بیاموزید.

چه کسی پوست درخشان بدون لک را نمی خواهد !؟ ای کاش راهی آسان برای داشتن پوستی زیبا ، بدون آکنه و جوش سر سیاه بدون هیچ تلاشی وجود داشت. بنابراین ، من تصمیم گرفتم که قدم بردارم و به راحتی در خانه صورتم را پاکسازی کنم .

وقتی برای اولین بار پاکسازی شخصی خود را شروع کردم ، تنها کاری که کردم این بود که به یاد بیاورم که معمولا آرایشگران برای پاکسازی پوست در سالن ها چه می کنند ، محصولات مورد نیاز را خریداری کرده و خودم آن را امتحان کردم.

خرید محصولات مورد برای پاکسازی پوست در خانه از سایت سفورا

در اینجا 6 مرحله ای است که برای پاکسازی صورت در خانه انجام می دهم:

مرحله 1 برای پاکسازی صورت در خانه : تمیز کردن

صورت خود را با شوینده صورت و آب ولرم بشویید. بعد از آن صورت را با یک حوله نرم خشک کنید. اگر به تازگی به خانه بازگشته اید ، احتمالاً منافذ پوست شما مسدود شده است و یک دور شستن ممکن است کمکی نکند. بنابراین ، مقداری آرایش پاک یا بالم پاک کننده آرایش را روی یک پنبه بگذارید و آن را روی پوست خود بمالید.

مرحله 2: بخار

در مرحله بعد ، از دستگاه بخار برای مقداری بخار روی صورت خود برای مدت 5 تا 10 دقیقه ، استفاده کنید. اگر دستگاه بخار ندارید ، می توانید مقداری آب داخل یک ظرف، گرم کرده و صورت خود را در بالای آن قرار دهید. برای نتیجه موثرتر ، هنگام انجام این کار ، خود و ظرف را با یک حوله بپوشانید.  در انتها صورت خود را با دستمال نرم یا حوله پاک کنید.

مرحله 3 از پاکسازی صورت در خانه : اسکراب

برای از بین بردن سلولهای مرده پوست ، از یک محصول اسکراب یا لایه بردار صورت استفاده کنید. اسکراب را برای 5-7 دقیقه بمالید و بگذارید چند دقیقه روی صورت بماند سپس آن را با آب ولرم بشویید. به جای یک محصول ، می توانید از مخلوط شکر و عسل ، یا زغال اخته و عسل برای اسکراب صورت خود استفاده کنید.

مرحله 5 : استفاده از ماسک

اکنون که پوست شما تمیز شده است ، مواد موجود در ماسک صورت عمیق تر جذب پوست می شوند تا بر روی پوست شما جادو ایجاد کنند. این مرحله از پاکسازی غیر از جذب روغن اضافی پوست ، همچنین منافذ پوست شما را می بندد که در طی فرآیند تمیز کردن و بخار شدن باز می شوند. از آنجا که شما فقط ماسک صورت را روی صورت و گردن خود بمالید و استراحت کنید ، این مرحله برای پوست و ذهن شما بسیار مفید است. در نهایت ، دو برش خیار سرد را روی چشم های خود قرار دهید تا عمیقا آرام شوند و به چشمان شما کمک کند تا تازه به نظر برسند. اجازه دهید ماسک صورت شما کاملاً خشک شود ، در حالت ایده آل 15-20 دقیقه بعد با آب سرد بشویید.

می توانید انواع ماسک متناسب با نیاز پوست را از طریق لینک گذاشته شده خریداری کنید.

خرید محصولات مورد نیاز برای پاکسازی پوست در خانه

نکته: برای تهیه ماسک صورت خود در خانه ، دو قاشق غذاخوری خاک رس را در یک کاسه اضافه کنید. حالا هر کدام یک قاشق چایخوری گلاب و عسل بریزید. همه مواد را خوب مخلوط کنید تا خمیر شود و به صورت

بمالید.

 مرحله 5: تونر

پس از خشک کردن صورت پس از استفاده از پک صورت ، از تونری استفاده کنید که به حفظ تعادل pH کمک می کند. به جای تونر موجود در فروشگاه ها می توانید از سرکه سیب ، آلوئه ورا ، خیار یا گلاب به عنوان تونر استفاده کنید.

مرحله ششم و اخرین مرحله از پاکسازی صورت در خانه : مرطوب کننده

آخرین مرحله استفاده از مرطوب کننده است. مرطوب کننده را روی پوست و گردن خود بمالید. من پوست خشکی دارم بنابراین از یک مرطوب کننده قوی استفاده می کنم.

پاکسازی پوست در خانه در حال حاضر چندان سخت به نظر نمی رسد ، درست است؟ سعی کنید خودتان یک پاکسازی صورت در خانه را انجام دهید به اینجا بنویسید که چطور بود؟

چند بار باید پاکسازی پوست صورت را انجام دهید؟

برای بهترین نتیجه ، پاکسازی صورت باید هر دو هفته یکبار انجام شود.

آیا پاکسازی صورت در خانه می تواند عوارض جانبی داشته باشد؟

اگر مراقب نباشید ، پاکسازی صورت می تواند عوارض جانبی داشته باشد. یکی از قابل توجه ترین عوارض جانبی این است که اگر در مراحل لایه برداری و کشیدن صورت بیش از حد خشن باشید صورت شما قرمز می شود. با انجام این مراحل ، شما باید ملایم عمل کنید. اگر قصد انجام پاکسازی پوست را دارید ، بهتر است حداقل 24 ساعت پس از پاکسازی صورت از هیچ گونه آرایشی استفاده نکنید.

استفاده از محصولات متناسب با نوع پوست شما

اگر در خانه برای پوست های چرب عمل پاکسازی صورت انجام می دهید ، مطمئن شوید که محصولاتی که استفاده می کنید مناسب پوست چرب باشند. اگر از نوع پوست خشک ، حساس یا مختلط هستید ، مطمئن شوید که از محصولات مناسب نوع پوست خود استفاده می کنید ، در غیر این صورت ممکن است هیچ نتیجه ای را مشاهده نکنید ، یا حتی ممکن است پوست شما به این روند واکنش بدی نشان دهد.

پاکسازی پوست در خانه یک درمان قطعی برای شادابی پوست

پاکسازی پوست صورت یک درمان واقعی است. زیرا راهی برای مراقبت از پوست و حفظ جوانی ، شادابی و درخشندگی پوست است. فراموش نکنید که قبل از شروع کار دستان خود را بشویید و با روشن کردن چند شمع معطر و پخش کمی موسیقی آرامش بخش ، برای خود فضایی ایجاد کنید. پس از اتمام کار، چراغ های بزرگ خود را خاموش کنید و از لامپ با نور ملایم استفاده کنید تا به شما کمک کند از استراحت لذت ببرید.

منابع استفاده شده در مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *