دسته‌بندی نشده

ماسک روشن کننده صورت فوری : بهترین ماسک روشن کننده و ضدلک در سال 2021

ماسک روشن کننده صورت فوری

ماسک روشن کننده صورت فوری از نظر متخصصان پوست

در حالی که دستیابی به ظاهری درخشان، بدون آرایش امکان پذیر است ، برخی از ما برای رسیدن به آن به کمی تقویت نیاز داریم. این همان جایی است که ماسک های روشن کننده وارد می شوند.

ماسک، ها  سرشار از آنتی اکسیدان ها و سایر مواد مفید برای شما هستند ، پوست را تغذیه و آبرسانی می کنند ، در حالی که قرمزی ، التهاب و لکه های تیره را کاهش می دهند. در زیر ما هفت ماسک روشن کننده مورد علاقه خود را جمع آوری کرده ایم که فوراً پوست شما را روشن تر نشان می دهند.

بهترین ماسک روشن کننده صورت فوری 

در زیر با بهترین ماسک های روشن کننده و ضد لک صورت آشنا شوید.

1. ماسک خاک رس شارلوت تیلبری

ماسک های خاک رس ناخالصی ها را از بین می برند ، اما گاهی اوقات ممکن است کمی احساس خشکی در پوست ایجاد کنند – اما این محصول نه پوست را خشک نمی کند. خاک رس اسپانیایی، حذف ناخالصی ها و سفت شدن منافذ بدون خشک شدن پوست را نوید می دهد ، در حالی که روغن گل رز و روغن بادام شیرین پوست را تغذیه و آبرسانی کرده و علائم پیری را به تأخیر می اندازد.

به علاوه ، پپتیدهای BioNymph به افزایش کلاژن و بهبود قابلیت ارتجاعی پوست کمک می کنند. ما از این ماسک به عنوان پیک فوری در هر زمان که پوستمان کدر یا خسته به نظر می رسد استفاده می کنیم.

2. ماسک مرطوب کننده و روشن کننده کلینیک

این ماسک کلینیک درخشندگی و رطوبت را به پوست باز می گرداند. بافت ضخیم و لوسیون مانند، آن را برای همه نوع پوست، گزینه ای عالی می کند. روغن بادام شیرین ، خیار و بابونه از جمله معدود موادی هستند که پوست شما را هیدراته ، نرم و صاف می کند.

3. ماسک لیفتینگ عمیق Tatcha

ماسک مرطوب کننده عمیق Tatcha با الهام از ماسک های ابریشمی گیشا ، پوست شما را برجسته می کند و در عین حال ظاهر خطوط ریز را کاهش می دهد. مواد سنتی ژاپنی، مانند جلبک قرمز ، روغن سبوس برنج و چای سبز با هم کار می کنند تا پوست را مرطوب و ابرسانی کنند. پوست ما پس از هر بار استفاده صاف و درخشان تر می شود.

4. ماسک درخشنده تاتچا  Tatcha Violet-C

تاتچا با استفاده از این ماسک رنگ روشن تر پوست را تضمین می کند. این ترکیب آبرسان با استفاده از ترکیب توت ژاپنی ، ویتامین C و AHA ، از بیش از هفت میوه مختلف ، تولید سلول های پوست شما را افزایش داده و درخشندگی شما را باز می گرداند. این ماسک که حاوی مواد گیاهی است ، مانند سم زدایی برای صورت شما عمل می کند.

5. ماسک شب روشن کننده گل صد تومانی درمانی فرش

همه ما اهمیت خواب زیبا و میزان جوانسازی پوست در طول شب را می دانیم. با استفاده از ماسک در شب، استرس روز را از بین ببرید. این ماسک نوید می دهد که با پوستی درخشان از خواب بیدار خواهید شد. ترکیبات آبرسان آن از گل صد تومانی ، عصاره ریشه شیرین بیان و ویتامین C است. اگر با خشکی پوست سروکار دارید ، هیالورونیک اسید موجود در این ماسک خامه ای رطوبت پوست شما را برای ساعت ها حفظ می کند.

6. ماسک گالم گلو

من کسی نیستم که محصولات را کاملاً تأیید کنم ، اما این را بهترین 24 دلاری که تا به حال خرج کرده اید در نظر بگیرید. من به نتایج سریع این ماسک روشن کننده ایمان دارم . این ماسک درخشندگی را به پوست خسته ام برمی گرداند و نقاط تیره من را روشن می کند.

صادقانه بگویم مواد اولیه زیادی با تکنولوژی بالا در این ماسک وجود دارد ، که پاسخی برای پوست درخشان است. چیزی که من در آن دوست دارم این است که در حالی که رنگ کلی شما را روشن می کند ، در عین حال باعث لایه برداری بافت پوست شما می شود.

7. ماسک پاک کننده منافذ عمیق Kiehls Rare Earth

احتمالاً می دانید که ماسک خاک رس می تواند برای پوستهای مستعد آکنه و مختلط چه کارهایی انجام دهد و ماسک پاک کننده منافذ کیلز از این قاعده مستثنی نیست. این ماده به دلیل فرمول قدرتمند سفال سفید آمازونی که منافذ مسدود شده را پاک می کند ، تولید روغن سطح پوست را کاهش می دهد و ظاهر منافذ را به حداقل می رساند ، این ماسک برنده جایزه Allure Best of Beauty 2020 شده است.

آلوئه و بلغور جو دوسر به آرامش پوست در طول استفاده از این ماسک کمک می کند. می توانید ماسک را به عنوان یک درمان همه جانبه استفاده کنید یا از آن به عنوان یک درمان موضعی برای هدف قرار دادن جوش های خاص یا مناطق مستعد جوش استفاده کنید.

منابع استفاده شده برای این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *