دسته‌بندی نشده

بهترین روغن های نرم کننده مو : 9 تا از بهترین روغن های مو برای رطوبت رسانی و آسیب دیدگی مو

بهترین روغن های نرم کننده مو

 9 تا از بهترین روغن های نرم کننده مو، درمان موهای آسیب دیده و درخشش مو

در حالی که می خواهیم موهایمان براق به نظر برسد ، اما مطمئناً نمی خواهیم موها چرب به نظر برسد. با استفاده از بهترین روغن های نرم کننده مو می توانید موهایی نرم و زیبا داشته باشید. انواع موها می توانند از روغن استفاده کنند. برای انواع موهای ضخیم و برخی موهای فرفری ، از روغن های غنی مانند کرچک با فشار سرد یا روغن نارگیل می توان به عنوان یک درمان استفاده کرد. روغن های طراحی شده در زیر موها را  سنگین نمی کند ، با این حال به براقیت آن افزوده و رشته مو های نامناسب را در جای خود حفظ می کند.

اگر از دستگاه های حالت دهنده مو زیاد استفاده می کنید ممکن است موهای شما آسیب دیده باشند یا موهای خشک و آسیب دیده ای داشته باشید. روغن های معرفی شده در زیر بهترین روغن ها برای درمان موهای شما هستند.

از لین گذاشته شده می توانید تمام روغن مو موجود در سایت نلین کازمتیکس را مشاهده و خرید کنید.

1. اولپلکس شماره 3

احتمالاً شما نام Olaplex را شنیده اید – برند اولپلکس جز بهترین روغن های نرم کننده مو شناخته شده است و مورد علاقه آرایشگران و متخصصان زیبایی است. پرفروش ترین محصول اولپلکس Hair Perfector No. 3 است ، یک درمان خانگی حرفه ای برای موهای آسیب دیده. اساساً ، اولپلکس یک روش درمانی برای پیوندهای موی شکسته (که معمولاً در اثر آسیب شیمیایی یا حرارتی ایجاد شده اند) را هدف قرار می دهد و نه تنها برای ترمیم آنها بلکه برای جلوگیری از تکرار آسیب آنها در آینده عمل می کند.

2. روغن موی اورال

بگذارید محصول قهرمان جدیدتان را به شما معرفی کنم. بهترین روغن های نرم کننده مو ینی برند اورال. این روغن غنی را در همه حال می توان استفاده کرد: قبل از شامپو به عنوان یک درمان محافظ مو از ضرر های شامپو، استفاده از آن قبل از وسایل حالت دهنده موهای مرطوب برای محافظت مو ، یا استفاده از آن برای حالت دهی موها. مهم نیست که چه زمانی و چگونه از آن استفاده می کنید ، فقط بدانید که روغن آرگان و روغن کاملیا باعث حفاظت و درخشش موهای شما می شود.

از لینک این قسمت تمام نرم کننده های مو موجود در سایت نلین کازمتیکس را ببینید.

3. روغن موی اولپلکس n7

هنگامی که موهای شما از طریق شانه زدن بی وقفه ، سشوار کشیدن ، صاف کردن ، پرمینگ و سایر فرآیندهای شیمیایی و مکانیکی از بین می رود، می توانند از یک روغن چسبنده قدرتمند مانند این روغن مو استفاده کنید. این فرمول دارای موادی است که به ترمیم پیوندهای شکسته رشته ها کمک می کند تا از آسیب و شکستگی بیشتر جلوگیری کند ، بنابراین می توانید موهای خود را به بهترین حالت درمان کنید.

4. بهترین روغن های نرم کننده مو ، روغن موروکن اویل

از بهترین روغن های نرم کننده مو می توان به روغن موی موراکون اویل اشاره کرد.با هر بار استفاده ، از روغن آرگان و عصاره دانه كتان (هر دو همراه با اسیدهای چرب ضروری) باعث تغذیه و تقویت مو می شوید. کهربا تند و رایحه گرم گل حس خوبی منتقل می کند. بهتر است درست قبل از حالت دهی یا طول روز روی موهای تمیز و مرطوب استفاده شود.

5. روغن مو هاسک

روغن مو لازم نیست فوق العاده گران باشد. به عنوان مثال این بطری کوچک با قیمت مناسب را در نظر بگیرید. فرمول تزریق شده با روغن آرگان ، موخوره را کنترل کرده و موها را به آرامی درمان می کند. همچنین استفاده از آن بر روی موهای رنگ شده ایمن است زیرا فاقد سولفات و الکل است. کاربران توجه داشته باشند که از استفاده از این ماده نزدیک خودداری کنند زیرا فرمول ساخت این روغن برای موهای آسیب دیده است.

6. بهترین روغن های نرم کننده مو های خشک: روغن ارکیده Ogx

چند اسپری از این اسپری روغن در عرض چند ثانیه موهای خشک شده و رنگ شده را به حالت براق و نرم تبدیل می کند. روغن محافظ Ochx Orchid Oil Color Protect همچنین با فیلترهای UVA و UVB از مو در برابر اشعه آفتاب محافظت می کند  ، این یکی از دلایلی است که جایزه بهترین روغن مو زیبایی برای درمان فوق العاده روغن در سال 2017 را کسب کرد.

7. موهای ضخیم: روغن مو و پوست سر Briogeo

از روغن عصاره گل آرنیکا ، شاهدانه و روغن دانه تمانو برای تسکین پوست سر تحریک شده استفاده می شود. قبل از خواب چند قطره از این روغن را بر روی پوست سر خود ماساژ دهید تا به درمان پوست سر تحریک شده بد از این روغن برای درمان تار های مو خشک استفاده کنید.

8. از بهترین روغن های نرم کننده مو می توان به روغن موی موراکون اویل اشاره کرد.روغن مو Ouai

پیرسون روغن موی اووی را چنین توصیف می کند: “روغنی سبک ، که از وز شدن مو جلوگیری می کند ، از آسیب گرما و اشعه ماورا بنفش جلوگیری می کند ، و جلای بسیار صاف و براق را برای انواع موها ارائه می دهد.” به علاوه ، رایحه گل آن بهشتی مطلق است که دارای نت هایی از بنفشه ، گاردنیا ، یلانگ یلانگ و مشک سفید است در نتیجه بوی بسیار عالی دارد.

9. روغن بامبل اند بامبل Bumble and bumble

این روغن برنده جایزه Best of Beauty شده است، این روغن را به موهای خود بمالید. این روغن باعث رطوبت رسانی به موها می شود ، موها را ضخیم می کند و موهای شما را نرم می کند. همچنین باعث محافظت از مو در برابر اشعه ماورا بنفش و آسیب به گرما می شود.

مطالب نوشته از بین 3 تا از بهترین مقالات خارجی انتخاب و ترجمه شده اند. 

منبع 1، منبع 2، منبع 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *