دسته‌بندی نشده

21 مورد از بهترین کرم های ضد چروک دور چشم خارجی

بهترین کرم های ضد چروک دور چشم

21 تا از بهترین کرم های ضد چین و چروک چشم

بهترین کرم های ضد چروک دور چشم خارجی را بشناسیم. زیرا کرم چشم بسیار مهم است. به خصوص وقتی صحبت از جلوگیری (و کاهش) علائم پیری مانند چین و چروک و خطوط ریز باشد. این فرمول ها در همه موارد فوق بسیار موثر هستند و به طور خاص برای پوست دور چشم ساخته شده اند ، که نازک تر و ظریف تر از بقیه صورت است. به دنبال کرم دور چشم با رتینول ، کافئین یا مواد دیگر باشید و بهترین کرم دور چشم را انتخاب کنید.

کرم های ضد چروک دور چشم قوی موجود در سایت نلین کازمتیکس.

بهترین کرم های چشم برای جلوگیری از چین و چروک

1. کرم چشم مولتی ویتامین C-Tango از برند درانک الفنت Drunk Elephant

با استفاده از پنج فرم ویتامین C و هشت پپتید (که تولید کلاژن را تشویق می کنند) ، این کرم دور چشم بدون سیلیکون ، بدون عطر ، دوز مواد مغذی مورد نیاز پوست را برطرف می کند و به درمان و پیشگیری از چروک درو چشم کمک می کند.

2. درمان چشم آووکادواز برند اوریجینز

از بهترین کرم های ضد چروک دور چشم ، کرم دور چشم آووکادو اوریجینز، فرمول این کرم برای مراقبت از چین و چروک دور چشم همیشه راضی کننده خواهد بود. این کرم قدرت خود را از روغن آووکادو غنی از ویتامین گرفته تا پوست خشک دور چشم را به میزان زیادی آبرسانی کند و در نتیجه از ایجاد چروک دور چشم جلوگیری کند.

3. کرم لوکس دور چشم لا مر

این محصول معروف از مواد دریایی دوستدار پوست ساخته شده است و دارای یک اپلیکاتور جداگانه است که می تواند در یخچال نگهداری شود. تا هنگام استفاده اپلیکاتور خنک باشد و باعث سفت شدن پوست اطراف چشم شود.

4. کرم ضد پیری رتینول برند راک roc

با کمتر از 20 دلار ، این کرم رتینول یکی از بهترین کرم ها موجود در داروخانه هایی است که می توانید در هنگام برای ضد پیری پیدا کنید. رتینول به مقدار ملایم به افزایش گردش سلول کمک می کند ، در نتیجه خطوط کمتری در اطراف چشم شما ایجاد می شود.

5. کرم دور چشم استی لادر

یکی دیگر از بهترین کرم های ضد چروک دور چشم ، کرم دور چشم استی لادر است. این کرم درمانی به ویژه برای ترمیم آسیب های ناشی از نور آبی ساطع شده از تلفن ها و رایانه ها و همچنین اشعه ماورا بنفش تهیه شده است. این کرم به کم شدن خطوط زیر چشم کمک می کند و چرک های اطراف چشم را درمان می کند.

6. ژل کرم دور چشم بیوسانس

این ژل سبک وگان ، بلافاصله خطوط ریز را با اسکولان طبیعی از بین می برد و با گذشت زمان با سلول های بنیادی سبب روشن شدن زیر چشم می شود. از این کرم می توانید برا یزیر آرایش نیز اسافاده کنید.

7. روشن کننده چشم ضد پیری Rosy Tone اورئال پاریس

گل صد تومانی امپریال ، یک عصاره آنتی اکسیدانی است که حلقه های تیره را روشن می کند و به محو شدن خطوط ریز کمک می کند. بعد از زدن این مورد به کانسیلر کمتری نیاز خواهید داشت.

8. سرم بازسازی دور چشم Multi-Spectrum تولا

کافئین و یک نوک فلزی خنک کننده با هم کار می کنند تا بلافاصله شادابی را در چشمان خسته زنده کنند ، در حالی که پروبیوتیک ها دور چشم را آبرسانی می کنند و به صاف شدن سطح دور چشم کمک می کنند.

9. کرم دور چشم RNA Power از برند SK-II

این کرم لوکس دارای بیش از 50 ریز مغذی است که هم چین و چروک های موجود را کاهش می دهد و هم در برابر چین های آینده محافظت می کند.

10. کرم دور چشم ضد پیری مگا ریچ پیتر توماس روت

این کرم مرطوب کننده است و دور چشم را آبرسانی می کند و همانطور که از اسم آن پیدا است، این کرم دور چشم به راحتی جذب پوست می شود بنابراین برای زیر آرایش نیز ایده آل است. این کرم با مرطوب نگه داشتن زیر چشم مانع روک شدن چشم ها می شود.

11. کرم دور چشم Superfood Peptide از برند Youth To The People

فرمول این کرم حاوی پپتیدهایی برای تولید کلاژن ، سرشار از آنتی اکسیدان و هیالورونیک اسید برای آبرسانی است ، اولین علائم پیری را برطرف می کند. به دور چشم کمک می کند تا خستگی را برطرف کند و دور چشمان را شاداب کند.

12. کرم دور چشم دکتر برانت

همانطور که از نامش پیداست ، این کرم سیاهی زیر چشم را بلافاصله درمان می کند ، همچنین به صاف شدن خطوط ریز با گذشت زمان کمک می کند. در تابستان ما دوست داریم این را در یخچال نگه داریم تا حتی از قدرت پف زدایی این کرم هم استفاده کنیم.

13. کرم چشم ترمیم کننده تاتا هارپر

این کرم دور چشم غنی از آنتی اکسیدان خطوط زیر چشم را درمان می کند. آب اسطوخودوس ، کره دانه انبه ، به علاوه عصاره های گیاهی خطوط دو رچشم ا برطرف می کنند و مانع ایجاد خطوط ریز می شوند.

14. کرم چشم سفت کننده رتینول کیت سامرویل

این کرم سفت کننده، ترکیبی از رتینول و گزینه های طبیعی رتینول است بنابراین بیشتر برای پوست های حساس اطراف چشم مناسب است. ما عاشق این هستیم زیرا اپلیکیشن طلای این کرم  یک اثر خنک کننده به آن اضافه می کند.

15. کرم ترمیم کننده چشم CeraVe

این یکی از بهترین محصولات داروخانه ای برای مواردی است که شما به کرمی قابل اطمینان و مقرون به صرفه نیاز دارید. کرم سرامید حاوی هیالورونیک اسید، فوق العاده آبرسان و صاف کننده اطراف چشم است و در صورت استفاده در ناحیه ظریف چشم ، بلافاصله در اطراف چشم طراوت ایجاد می کند.

16. کرم دور چشم روشن کننده موز Olehenrikson

این کرم دور چشم که کاملاً تغیرت در اطراف چشم ها ایجاد می کند طرفداران بسیار مشتاقانه ای پیدا کرده است. هنگامی که برای اولین بار راه اندازی شد ، فقط در چند روز در Sephora و وب سایت این برند به فروش بسیار زیاد رسید.

ما به دنبال اثر روشن کنندگی شدید ویتامین C هستیم – که بسیار بسیار اثر بخش است و برای تقویت ضد پیری حاوی مقداری کلاژن می باشد. فقط پس از دو تا سه روز استفاده منظم ، انتظار داشته باشید که حیرت زده شوید.

17. کرم دور چشم ترمیم کننده چین و چروک Neutrogena Rapid

این کرم مورد علاقه افراد زیادی و مقرون به صرفه است. این کرم رتینول تثبیت شده خالص را به سطح پوست می رساند. کارایی این کرم بسیار زیاد است و اثر بخش می باشد.

18. کرم روشن کننده و جوان کننده چشم Tatcha

این کرم فوق العاده چشم ها را آبرسانی می کند و باعث کاهش سیاهی و چین و چروک اطراف حلقه چشم ها می شود .

19. درمان چشم کیلز Kiehl

با این کرم دور چشم جوانی را به چشمان خود هدیه بدهید. طرفداران رتینول ، ویتامین C و عصاره هسته انگور (یک آنتی اکسیدان قوی) کاملاً قدرت ضد پیری را در اطراف دور چشم ایجاد می کند. همچنین اطراف چشم را روشن می کند و می توانید به عنوان کانسیلر استفاده کنید.

20. کرم ضد افتاب دور چشم سوپر گروپ

بهترین راز ضد پیری SPF است. این کرم دور چشم به عنوان یک ضد آفتاب معدنی بسیار ظریف است که می تواند در اطراف ناحیه چشم استفاده شود. رنگ صورتی این کرم روشن کننده اطراف چشم و به احیای چشم های خسته و برطرف کننده سیاهی چشم است. ، همچنین این کرم برای زیر کانسیلر عالی است.

21. کرم دور چشم اولی olay

این کرم هفت مزیت مختلف به شما می بخشد ،  به رفع مشکلات مختلف از خشکی و تغییر رنگ (روشن شدن) تا خطوط ریز و چین و چروک می پردازد. فاقد چربی است ، بافت سبک و زود جذب دارد. همراه با نیاسینامید (مرطوب کننده ، ضد التهاب و روشن کنندگی) می باشد. حاوی ویتامین E برای تسکین دهندگی و غنی از آنتی اکسیدان است.

مطالب نوشته شده در این مقاله از دو مقاله خارجی ترجمه شده است. مقاله ی اول و مقاله دوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *