دسته‌بندی نشده

10 تا از بهترین کرم ها برای سیاهی زیر چشم 2021

بهترین کرم ها برای سیاهی زیر چشم

بهترین کرم ها برای سیاهی زیر چشم 

آیا می خواهید چشم هایی زیبا و جذاب داشته باشید؟ بهترین کرم ها برای سیاهی زیر چشم را بشناسید. کرم های مملو از موادی مانند کافئین و هیالورونیک اسید را انتخاب کنید، یک کرم دور چشم خوب به شما کمک می کند تا آن تیرگی های سرسخت را از بین ببرید.

بنابراین ، اگر در جستجوی بهترین کرم دور چشم برای روشن شدن تیرگی ، پف یا پیگمانتاسیون چشم ها هستید ، با استفاده از کرم هایی که در ادامه آورده شده است تیرگی های اطراف چشم ها را پنهان کنید. به علاوه ، در اینجا حتی کرم های دور چشم بیشتری پیدا خواهید کرد.

از اینجا بهترین کرم های ابرسان دور چشم را که در سایت نلین کازمتیکس موجود است ببینید.

نحوه استفاده از کرم دور چشم

همیشه مطمئن شوید که با انگشت حلقه خود کرم ها را به اطراف چشم می زنید. زیرا انگشت حلقه سبک ترین لمس را دارد. در امتداد زیر چشم ، بالای استخوان گونه و استخوان های ابرو خود نقطه نقطه از دور چشم بزنید ، سپس روی کرم به آرامی ضربه بزنید تا در هنگام جذب کامل کرم ، به کاهش هر گونه پف کمک کند. بعد از زدن کرم دور چشم بعد از یک دقیقه آرایش چم ها را انجام دهید.

چگونه بهترین کرم های دور چشم برای سیاهی اطراف چشم را انتخاب کنیم

هنگام انتخاب بهترین کرم های دور چشم برای تیرگی ، بدنبال آنهایی می گردیم که شامل مواد آزمایش شده مانند رتینول ، هیالورونیک اسید و کافئین باشد – اینها مواردی هستند که به طور موثر باعث هیدراته و روشن شدن سایه های تیره می شوند ، در حالی که خطوط ظریف را صاف می کنند .

از اینجا تمام کرم های دور چشم ضد چروک موجود در سایت را ببینید.

بهترین کرم های دور چشم برای روشن شدن زیر چشم

کرم دور چشم الف elf

بعضی اوقات ، ساده ترین ها بهترین هستند. کرم وگان E.l.f ، حاوی جوجوبا ، چای سبز و خیار می باشد تا چشم های خسته را سرحال و شاداب کند ، در حالی که ویتامین E تضمین می کند که دور چشم را بسیار آبرسانی می کند. می توانید با اطمینان بدون آرایش برای سفیدی زیر چشم از این کرم استفاده کنید. این کرم خیلی لایت زیر چشم را روشن می کند.

بررسی مشتری : اعتیاد به مواد مخدره: “من همیشه یک کرم اضافه از این را دارم. این کرم لوکس است ، اما نه خیلی لوکس. ناحیه اطراف چشم من بدون چین و چروک و روشن است. من دو بار در روز از آن استفاده می کنم.”

کرم دور چشم سرا چپمن SARAH CHAPMAN

این کرم توسط میکاپ آرتیست مشهور که مشتریان وی در لیست A شامل ویکتوریا بکهام ، جیجی حدید و مگان مارکل هستند، ایجاد شده است. می توانید انتظارات چشمگیری از Skinesis Eye Recovery داشته باشید. این کرم یک لیست سنگین از مواد فعال تقویت کننده کلاژن است که در اولین استفاده خطوط ، سیاهی تیرگی و پف را هدف قرار می دهد ، اما با استفاده مداوم ، کل منطقه چشم به طور قابل توجهی سفت و روشن تر به نظر می رسد. حتی می توانید از آن به عنوان ماسک رفع سریع چشم استفاده کنید و به مدت 20 دقیقه بگذارید تا علائم خستگی را برطرف کند.

بررسی مشتری : “قیمت بالای آن شما را از خرید منصرف نکند – این محصول معجزه می کند. تنها سرم چشمی که فوراً دور چشم را روشن می کند.”

کرم دور چشم فیلورگا

شاید ارزان ترین در این لیست نباشد ، اما Filorga Optim-Eyes فروش خوبی دارد و دلیل خوبی هم دارد. مواد فعال موجود در این کرم به صورت هوشمندانه برای افزایش گردش خون لنفاوی کار می کنند ، که باعث کاهش پف می شود ، در حالی که هیالورونیک اسید باعث آبرسانی و صاف شدن چین و چروک می شود. و گرچه تعدادی از کلمات چند هجایی در لیست مواد تشکیل دهنده وجود دارد ، آنها فقط پرکننده نیستند – هر یک دارای یک هدف قانونی هستند .

مشتری: “وقتی صحبت از بهترین کرم دور چشم می شود ، ما بهترین فرمول های موجود را امتحان کرده ایم ، اما این یکی است که همیشه به آن برمی گردیم. فرمول هیالورونیک اسید یک درمان مناسب برای آبرسانی به چشم های خشک ، کسل و خسته است. “

کرم دور چشم استی لادر

به احتمال زیاد ستایش زیادی را برای مجموعه Advanced Night Repair Estée Lauder شنیده اید. در حالی که متأسفانه خطوط ظریف اجتناب ناپذیر هستند ، این کرم به طور خاص برای مقابله با علائم پیری زودرس ناشی از اشعه ماورا UV بنفش ، آلودگی و نور آبی تهیه شده است. بافت آن به صورت ژل است ، بنابراین به راحتی سر می خورد و در پوست فرو می رود تا به سرعت اطراف چشم را روشن و آبرسانی کند. فقط بعد از چند روز استفاده از این کرم در شب نتایج آن را مشاهده خواهید کرد. خواهید دید که دور چشم به سرعت روشن شده است.

مشتری: “من این کرم دور چشم را دوست دارم و دو بار است که آن را خریدم. بعد از استفاده از این کرم احساس می کنم اطراف چشمانم صاف و یکدست شده و صبح ها دور چشم هایم روشن شده است.

کرم مجکیک شارلوت تیلبری

اگر افراد چشم شما به طور مزمن خشک شده اند ، نجات دور چشم شما کرم جادویی Charlotte Tilbury است. این کرم به قول خود عمل می کند. در فرمول این کرم ایزومرات ساکارید نگهدارنده آب وجود دارد ، در نتیجه این کرم فراتر از مرطوب سازی اطراف چشم عمل می کند، بنابراین اگر دور چشم خشک یا تیره دارید ، این کرم ایده آل است. MVP های هیدراته کننده روغن نارگیل و کره شی نیز در این کرم هستند ، بنابراین ممکن است این ماده برای صبح کمی سنگین باشد – درعوض ، آن را در شب استفاده کنید و در صبح با اطراف چشم روشن و نرم بیدار شوید.

مشتری: “این کرم برای دوستداران آرایش است. کرم دور چشم شارلوت حاوی رتینول است و این محصول حاوی بیست سال تحقیق است. این باعث روشن شدن سیاهی حلقه چشم ، کاهش پف و بهبود بافت پوست می شود. ( با استفاده از عصاره سلولهای بنیادی گیاهی جلبکهای قرمز ، ویتامین C.)

کرم دور چشم اوریجینز

با استفاده از کرم حاوی کافئین کافئیناوریجینز به زیر چشم خود یک انرژی بدهید که در یک برنامه کاربردی ، سیاهی دور چشم را استتار کرده و پف را کاهش می دهد. با داشتن مواد موثره مانند چای سبز و خنک کننده عصاره. با استفاده از این کرم علائم خستگی در طول روز از بین می رود- بافت این کرم بسیار سبک است و برای استفاده در زیر کانسیلر عالی است.

مشتری: ”این کرم برای استفاده در صبح بر روی چشم های پف کرده ساخته شده است. عصاره های دانه قهوه و چای سبز پوست خسته را از بین می برد در حالی که عصاره های خیار ، روغن های گیاهی و کره درخت روغن قلم دور چشم ها را آرام و هیدراته می کنند و پف چشم را از بین می برد. “

کرم دور چشم سراوی

محصولات برند سراوی برای کمک به بازیابی و حفظ سد محافظتی طبیعی پوست کار می کند بدون اینکه پوست را چرب کند. آلوئه ورا و روغن بادام ملایم خنک و آرام کننده هستند در حالی که ویتامین E آنتی اکسیدان قوی به محافظت از پوست در برابر آسیب های خارجی کمک می کند. کرم دور چشم سراوی برای خارش چشم بسیار تسکین دهنده است.

مشتری: “من از رنگدانه های تیره دور چشم رنج می برم. من بیش از یک ماه است که از این محصول استفاده می کنم. من این همه کرم دور چشم ، لوسیون و معجون (هر دو سطح بالا و پایین) را امتحان کرده ام و این بهترین است. من بیشتر روزها کانسیلر استفاده می کنم و این کرم در زیر آرایش چشم مشکلی ایجاد نمی کند. پوست ظریف اطراف چشم را به زیبایی لطیف می کند و یک پایه آرایشی مناسب است. “

کرم دور چشم المیس

کرم دور چشم صاف کننده Elemis که با مواد مرطوب کننده همراه است ، فقط در مدت 28 روز -60٪ باعث کاهش خطوط و چین و چروک پوست می شود. فرمول ژل کرم حاوی Padina Pavonica ، کلرلا و گندم سیاه، به افزایش رطوبت و استحکام دور چشم کمک می کند ، در حالی که از ناحیه ظریف چشم شما در برابر آسیب رادیکال های آزاد محافظت می کند. ایده آل برای پوست بالغ یا به عنوان یک روش درمانی پیشگیرانه (شما باید مراقبت از چشم خود را از اواسط دهه 20 شروع کنید)

مشتری: “این کرم دور چشم واقعی است ، و در نتیجه می توانید هم از چروک های پنجه کلاغی خلاص شوید و هم با تیرگی چشم مقابله کنید.کرم دور چشم المیس باعث شادابی و مرطوب نگه داشتن دور چشم ها می شود . “ماری کلر

کرم دور چشم کیلز

با استفاده از این کرم دور چشم گیاهی، از زیبایی چشم های خود نهایت استفاده را ببرید. با ترکیبی از مواد ملایم و مشتق شده طبیعی مانند آلوئه ورا و اسطوخودوس. این دور چشم را قبل از خواب استفاده کنید تا چشم شما را آبرسانی ، تقویت ، صاف ، آرام و روشن کند. به علاوه ، رایحه رویایی به شما کمک می کند تا بهترین خواب زیبایی را تجربه کنید.

مشتری : “در صورت استفاده فوری ، پوست شما احساس صافی می کند و بوی آن عالی است. باعث می شود که شما احساس آرامش کنید و صبح پوست شما بسیار نرم می شود. من بدون این محصول نمی توانم زندگی کنم ” کارن

از این قسمت می توانید مقاله اصلی انگلیسی را مطالعه کنید. این مقاله از بهترین مقاله خارجی در رابطه با بهترین کرم برای درمان سیاهی زیر چشم ها ترجمه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *